[R-br] IC para a diferença de médias de dois grupos independentes

Rodrigo Araújo e Castro roacastro87 em yahoo.com.br
Quinta Março 29 02:38:22 -03 2018

Alice,
se quiser algum material de referência, sugiro estes a seguir, dentre outros:
http://staff.pubhealth.ku.dk/~tag/Teaching/share/R-tutorials/ConfidenceIntervals.html
R Handbook: Confidence Intervals
Interval Estimation of the Population Mean

|  |
Interval Estimation of the Population Mean

Interval estimation of the population mean can be computed from the functions of the following R packages:stats ...

|  |
R Handbook: Confidence Intervals

Clear examples in R. Confidence intervals for means; Confidence intervals by bootstrap; Exercises D

att,Rodrigo