[R-br] RES: Remover compilação

Rodolfo Timoteo da Silva zhushazang em gmail.com
Segunda Junho 3 20:52:24 BRT 2013

Depende de como instalou.  Sendo mais específico, como você utilizou o
script configure. No diretório onde você fez “make install”, deverá ser
feito “make deinstall”.

“Ou”, como achei na documentação:

2.5 Uninstallation

You can uninstall R by

     make uninstall

optionally specifying prefix etc in the same way as specified for
installation.

This will also uninstall any installed manuals. There are specific targets
to uninstall info and PDF manuals in file doc/manual/Makefile.

Target uninstall-tests will uninstall any installed tests, as well as
removing the directory tests containing the test results.

Boa sorte.